5 sebab Leonardo tinggalkan Inter



1. Wang: Pemilik baru Paris Saint-Germain berasal dari Qatar dikatakan menawarkan gaji tinggi sehingga lima juta setiap musim bagi Leonardo.

2. Kontrak: Sebelum PSG membuat tawaran kepada Leonardo, dia pernah meminta kontrak jangka panjang sehingga musim panas 2013, tetapi permintaannya itu ditolak Massimo Moratti.

3. Permindahan pemain: Kebelakangan ini Leonardo meminta Moratti membuat tawaran kepada Kaka dari Real Madrid dan sebagai gantinya Inter harus merelakan Maicon dilepaskan. Idea ini ditolak oleh Moratti.

4. Coach: Leonardo dikatakan ingin menggantikan Giuseppe Baresi dengan orang kanannya iaitu Angelo Castellazzi. Tetapi Baresi tidak tersentuh mengenai perkara tersebut dan Moratti mustahil melepaskan Baresi.

5. Penyokong fanatik AC Milan: Beberapa sumber tak rasmi menyatakan bahawa Leonardo sudah tidak selesa berada di kota Milan. Ramai penyokong fanatik Milan melabelkan Leonardo sebagai pengkhianat sejak menyertai Inter bulan Januari lalu. Kehidupan Leonardo mulai terganggu dan dia berada dalam tekanan.

Comments

Popular posts from this blog

Sinopsis The Pursuit of Happyness

Telemovie InsyaAllah - Sinopsis

Iced Jelly Mahkota Parade